Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Feb 2024 13:29:48 +0200

Tere!

Mustvee Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/01499 aadressile Jõgeva maakond, Mustvee vald, Kasepää küla, 14110 
Murru-Mustvee// 14110 Murru-Mustvee tee// Aabrami// Aasamäe// Antsukaarli// 
Jaanioja// Jahisadam// Järveoja// Kallase// Karja// Kasesalu// Kersti// 
Kersti-Teedu// Koroka// Lahesalu// Lauga// Leete// Liisu// Lutsoja// 
Mardijaani// Mardira// Miku// Oja tänav// Oti-Ülla// Priiuse// Ranna// 
Rüütli tänav// Sarapuu// Sassiranna// Sillaotsa// Skantiku// Sõpruse tn 
100// 101// 102// 103// 104// 104a// 105// 106// 106a// 107// 108// 109// 
110// 111// 112// 113// 114// 115// 116// 117// 118// 119// 120// 120a// 
120b// 121// 122// 124// 125// 126// 127// 128// 129// 129a// 130// 131// 
132// 132b// 133// 134// 134a// 135// 136// 137// 138// 139// 140// 141// 
141a// 141b// 141c// 141d// 142// 143// 144// 144a// 145// 146// 147// 149// 
151// 153// 155// 157// 157a// 159// 161// 161a// 161b// 163// 163a// 165// 
167// 169// 169b// 173// 173a// 175// 175a// 177// 179// 183// 185// 90// 
92// 93b// 94// 94a// 95// 96// 97// 98// 99// Sõpruse tänav 135 
juurdelõige// Sõpruse tänav 137 juurdelõige// Tiigi// Toitsi// Vainura// 
Vainuranna// Vainuserva// Ületee (null) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Riigiteele Jõgeva maakond, Mustvee vald, Kasepää 
küla, 14110 Murru-Mustvee tee rajatavate uute vee- ja 
kanalisatsioonitrasside projekteerimistingimused.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26895077>  (menetlus nr: 
417010), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mustvee Vallavalitsus) või menetleja (TARMO TAMM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister